Close Menu
Den Haag centrum

Den Haag centrum

Alkmaar

Alkmaar

Almelo centrum

Almelo centrum

Zwolle centrum

Zwolle centrum

Ivooh!

Branche:
(City)Marketing

Bedrijfsgegevens:
Axelsestraat 2 A
4537 AJ Terneuzen

http://www.ivooh.nl

Contactpersoon:
Dhr. Ivo Geernaert
06 -21248817
ivo@ivooh.nl

Bedrijfsomschrijving

Ivooh! Retailconcepts + Events bestaat uit twee delen; zo ontwikkelen en verkopen we retailacties voor winkelcentra, ondernemersverenigingen, supermarkten en merken. Ons doel is te zorgen voor meer traffic, meer klanten, meer omzet en meer beleving. Daarnaast organiseren we in opdracht tal van activiteiten, zoals open dagen, personeelsfeesten en beursstands etc.

Ivooh! heeft een hoog serviceniveau. Alles wat we organiseren kunnen we altijd monitoren. Bij een aantal van onze acties kan men op ieder moment meekijken en zo nodig bijsturen. Onze cijfers zijn bijzonder goed, omdat we meedenken en de klant deskundig adviseren. 

Bekijk hier de brochures over retailacties en online spaaractie.

Product/dienst
  • Scan & Win zorgt voor meer traffic, meer klanten en bindt klanten aan een winkelcentrum.
  • Clubsparen zorgt voor voordeel voor uw club, extra emotioneel kanaal, is toevoeging op Scan & Win.
  • Plunder de kluis zorgt voor spanning en binding van klanten.
  • Online spaaractie voor binden van klanten.
  • Kras en win.

Behalve Kras & Win zijn al onze acties meetbaar. Uiteraard pakken we Kras & Win ook op een speciale manier aan. 

Doelgroepen
Winkelcentra, ondernemersverenigingen, supermarkten, merken, promotie/marketingbureaus en vastgoedpartijen.

Meerwaarde winkelgebieden

  • Innovatief
  • Meer traffic
  • Meer omzet
  • Meer beleving
  • Bindt klanten
Thema's/onderwerpen
Klantinformatie en -binding, Citymarketing

Cases / portfolio

  • Succesvolle Scan en win-actie in Oostburg

    Dit hebben we kunnen betekenen voor de ondernemersvereniging Oostburg:

    Winkelcentrum Oostburg heeft zes opeenvolgende jaren gebruik gemaakt van de Scan en Win actie. Vijftig winkeliers konden prijzen en aanbiedingen inbrengen, variërend van een gratis bakje koffie tot 20% korting op de gehele collectie.
    Klanten van het winkelcentrum kregen bij elke aankoop een voucher scannen op de prijzengenerator. Wanneer ze een prijs/aanbieding wonnen van een winkel bezochten ze deze zonder dat ze dit vooraf van plan waren. Veel van deze winnaars deden dan een aankoop in deze winkel, waardoor ze weer een voucher ontvingen en het hele proces zich herhaalde. Wie niet won kon wel een code printen die ze op de website van het winkelcentrum konden invoeren om kans te maken op een extra prijs (in dit specifieke geval een iPad). Hierbij werd gevraagd om e-mailgegevens die waardevol zijn voor de winkeliersvereniging.
    Verschillende winkeliers gaven aan het eind van de actie aan dat ze een omzetstijging tussen de 5% en 20% hadden behaald.
    Uiteindelijk was de doelstelling behaald: meer traffic, meer klanten, meer omzet en meer beleving.

Reviews

Momenteel zijn er geen reviews beschikbaar.