Close Menu
Meeting

Meeting

winkelgebied + mobiel

winkelgebied + mobiel

Alkmaar

Alkmaar

Almelo centrum

Almelo centrum

bViva mobile

Branche:
Centrummanagement, (City)Marketing, Online strategie

Bedrijfsgegevens:
Nieuwstraat 12
3311 XR Dordrecht
078 6457452
https://www.bvivamobile.com

Contactpersoon:
Dhr. Peter Hoogerwerf
06 51 30 28 12
phoogerwerf@bvivamobile.com

Bedrijfsomschrijving

bViva mobile’s Multistore platform biedt winkeliers en centrummanagement tools om zichtbaarder te worden als gebied en zich zowel individueel als winkelier, maar ook als collectief digitaal te verbinden met winkelend publiek. Omdat elke winkel in een gebied zijn eigen achtergrond en context heeft kan iedere winkelier die mogelijkheden uit het platform inzetten die voor hem of haar de meest toegevoegde waarde biedt.

Product/dienst

De Multistore oplossing bestaat uit 3 onderdelen:

Consumenten app
App opgemaakt in huisstijl winkelgebied, beschikbaar voor iOS en Android. Met o.a. winkel informatie, berichten, video/ vlogs, coupons, spaarsaldi, online bestellen van producten.

Sales Assistant app
App beschikbaar op Android platform. Via een specifiek account kan een winkelier met deze app direct invulling geven aan o.a. winkelinformatieberichten, spaardoelen, producten en bestellingen in de app.

CMS Dashboard
Toegankelijk voor centrummanagement, naast overal beeld op campagnes, winkels, ook veel inzichten in statistiek en gebruik van de apps.

Thema's/onderwerpen
Centrummanagement, Citymarketing, Merkwaarde winkelgebied, Klantinformatie en -binding, Storytelling, Online community


Communicatie
Binnen het platform worden er verschillende soorten communicatie ondersteund, van nieuwsberichten (met of zonder video) tot polls, quiz vragen en foto campagnes. Winkeliers kunnen zelf berichten aanmaken via de Sales Assistant app (pushnotificatie). Winkeliers kunnen via de Sales Assistant direct reageren op reacties van consumenten.

Loyaliteit
Een winkelier kan eenvoudig een eigen spaarsysteem inzetten waarbij klanten in de winkel via een tablet op de balie punten bijgeschreven krijgen die ze kunnen inwisselen voor spaardoelen die de winkelier zelf beschikbaar stelt. Daarnaast kunnen winkeliers ook in-app coupons uitdelen aan klanten, dat kunnen ook coupons zijn van collega ondernemers in het gebied. Tot slot is het mogelijk om spaarpunten in te zetten voor sociale doelen, bijvoorbeeld het opknappen van een speeltoestel in de plaatselijke speeltuin. Zo dragen winkels en consumenten samen bij aan een mooiere leefomgeving.

Shopping
Winkeliers kunnen met de Sales Assistant app op eenvoudige wijze producten toevoegen aan hun eigen in-app webshop. Consumenten kunnen over meerdere winkels producten toevoegen aan hun winkelmand. Winkeliers kunnen de bestelling via de Sales Assistant app verder verwerken.

Cases / portfolio

  • Parade Nootdorp App
  • Shoppin Laak App
  • ​​​​​​​Pijnacker App
  • Julianabaan App

Reviews

Momenteel zijn er geen reviews beschikbaar.